e-mail  |  strona główna  |  kontakt

 

 

 

 

Profesjonalna Naprawa Sterownika Pompy Wtryskowej

PSG16, VP44, PSG5, VP5, VP29, VP30 oraz 1.7 Isuzu

Regeneracja pomp wtryskowych Ciechanów, Naprawa pompy wtryskowej, naprawa psg16, naprawa psg5, naprawa vp44

 

 

 

Sterownik pompy wtryskowej PSG16 (dwu wtyczkowy)

 

 

 

 

Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika PSG16 to:
           

- Silnik nie chce zapalić

- Nie reaguje na pedał gazu lub reaguje w niewielkim stopniu

- Silnik gaśnie i nie chce ponownie zapalić

- Silnik pracuje nierówno

- Auto nie ma mocy

- Auto dymi i zapala się kontrolka "CHECK ENGINE"

- Rozgrzany silnik zaczyna przerywać

- Brak komunikacji z testerem diagnostycznym

- Tester pokazuje błąd czujnika Halla

- Błąd czujnika kąta obrotów

- Błąd czujnika obrotów pompy

 

 

Typowe błędy dla uszkodzonego sterownika silnika PSG16 to:

 

P0100 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem

P0110 - Obwód czujnika temp. powietrza wlotowego - usterka

P0149 - Obwód sterowania czasem wtrysku - wadliwe działanie

P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania

P0335 - Obwód czujnika wału korbowego poza wymaganym zakresem

P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego - wartość poza wymaganym zakresem

P0400 - Obwód recyrkulacji spalin

P0602 - Elektroniczna jednostka sterująca ECU

P0606 - Błąd Wewnętrzny jednostki sterującej ECU

P1222 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej

P1600 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU)

P1630 - Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa

P1632 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej

P1633 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej

P1634 - Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa

P1651 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej

P1590 - Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia

 

 

Komputer dwu wtyczkowy o numerach BOSCH:

 

0281011055

0281010717

0281001998

 

 

Sterownik komputer PSG16 montowany był w pompach o numerach:

 

0470504200, 0470504201, 0470504202, 0470504203, 0470504204, 0470504205, 0470504206,

0470504207, 0470504208, 0470504209, 0470504210, 0470504211, 0470504212, 0470504213,

0470504214, 0470504215, 0470504216, 0470504217, 0470504218, 0470504219, 0470504220,

0470504221, 0470504222, 0470504223, 0470504224, 0470504225, 0470504226, 0470504227,

0470504228, 0470504229, 0470504230, 0470504500

 

 

Sterownik występuje w pojazdach:

 

Opel Astra G 2.0 DTH

Opel Astra G 2.2 DTR

Opel Zafira 2.0 DTH

Opel Zafira 2.2 DTR

Opel Frontera 2.0 DTH

Opel Frontera 2.2 DTR

Opel Vectra C 2.0 DTH

Opel Vectra C 2.2 DTR

SAAB 93 2.0 DTH

SAAB 93 2.2 DTR

 

regeneracja sterownika pompy w

Dodatkowo możemy odczytać kod PIN ze sterownika oraz douczyć inny sterownik do auta w naszym serwisie.

Możemy wyłączyć EGR, Elobau czyli czujnik położenia przepustnicy, zrobić Chip Tuning, lub wyłączyć nie dający wykasować się błąd.

 

Możemy również sklonować sterownik to znaczy przepisać oryginalną zawartość pamięci wraz z Immobilizerem

z twojego uszkodzonego sterownika do innego Opla lub Saaba, wtedy będzie można samemu zamontować sterownik

a auto odpali bez potrzeby kodowania i podłączania pod komputer diagnostyczny !

 

tryskowej

 

 

Sterownik pompy wtryskowej VP44, PSG5

 

 

 

 

Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:
 

- nie można uruchomić silnika

- rozrusznik kreci ale auto nie chce zapalić

- auto zapala z „plaka” i po chwili gaśnie

- auto nie reaguje na pedał gazu lub reaguje w niewielkim stopniu

– silnik pracuje nierówno

– auto dymi i zapala się kontrolka „CHECK ENGINE”

– rozgrzany silnik zaczyna przerywać

– problemy z rozruchem przy niskich temperaturach

– brak komunikacji z testerem diagnostycznym

- tester diagnostyczny pokazuje błąd zaworu pompy

 - tester diagnostyczny pokazuje błąd sterownika lub nastawnika pompy wtryskowej

– tester pokazuje błąd czujnika Halla, czujnika kąta obrotów lub czujnika obrotów pompy

 

 

Typowe błędy dla uszkodzonego sterownika to:

 

Opel, Saab
P1630 - zawór dawki
P1631 - sterownik pompy
P1345 - czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy
P1220 - czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia
P1650 - szeregowa szyna CAN, komunikacja
P1651 - szeregowa szyna CAN, komunikacja
P1560 - napięcie zasilania przekroczenie
P1600 - sterownik uszkodzenie programu
P0190 - usterka mechaniczna w systemie paliwa
P1660 - za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
P0251 - wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka,

usterka zaworu spv dawki, regulacja momentu wtrysku, ciśnienia paliwa

Audi, Volkswagen, Skoda
01318 - komputer sterujący pompy wtryskowej
J-399 - komputer sterujący pompy wtryskowej
0526 - brak komunikacji z modułem pompy
01268 - nastawnik dawki paliwa, objętości, Quantity Adjuster
0550 - błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia
00628 - kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych
01376 - sygnał obrotów pompy wtryskowej
N146 - nastawnik dawki, objętości uszkodzenie

Ford
P1664 - sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie
P1564 - moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa
P0149 - błąd wyprzedzenia kąta wtrysku
P0167 - błąd układu regulacji początku tłoczenia
P1563 - moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika
P1665 - usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja
P1666 - czujnik wału korbowego pompa
P0335 - czujnik położenia wału korbowego

Nissan
P1690 - sterownik pompy uszkodzony
P1600 - sterownik pompy uszkodzony
P1251 - magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały
P1241 - regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku

BMW
73 - nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy
72 - nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku


 

Numery wadliwego sterownika BOSCH:

 

0281010888

0281001371

0281001740

0281001827

0281010296

0281010479

0281010480

0281010888

0281010889

0986444012

0986444002

0986444021

 

 

Sterownik montowany był w pompach o numerach:

 

0470004002, 0470004003, 0470004004, 0470004005, 0470004006, 0470004007, 0470004008

0470004009, 0470004012, 0470004013, 0470004014, 0470004015, 0470004016, 0470004017

0470004018, 0470004019, 0470004021, 0470004011, 0470004012, 0470506045, 0470506046

0470506004, 0470506003, 0470506006, 0470506002, 0470506007, 0470506030, 0470506009

0470506010, 0470506013, 0470506015, 0470506038, 0470506016, 0470506033, 0470504025

0470506017, 0470506018, 0470506037, 0470506019, 0470506023, 0470506024, 0470506030

 

0470504001, 0470504031, 0470504003, 0470504032, 0470504004, 0470504033, 0470504005

0470504034, 0470504006, 0470504035, 0470504007, 0470504036, 0470504008, 0470504037

0470504009, 0470504038, 0470504010, 0470504011, 0470504013, 0470504014, 0470504015

0470504016, 0470504017, 0470504018, 0470504040, 0470504019, 0470504020, 0470504021

0470504041, 0470504022, 0470504023, 0470504024, 0470504025, 0470504026, 0470504027

0470504028, 0470504029

 

Wadliwy jedno wtyczkowy sterownik VP44 PSG5 występuje w samochodach:

Audi A4 2.5 TDI

Audi A6 2.5 TDI

Audi A8 2.5 TDI

 

BMW E46 320D

BMW E39 520D

 

Ford Fiesta 1.8 TD

Ford Focus 1.8 TDDi

Ford Mondeo 2.0 TDDi

Ford Transit Connect 1.8

Ford Transit Tourneo Connect 1.8

Ford Transit 2.0

Ford Transit 2.4

 

Skoda Superb 2.5 TDI

 

Saab 9-3 16V Turbo Diesel

 

Rover 220 2.0 SDi

Rover 25 2.0 iDT

Rover 420 2.0 SDi

Rover 45 2.0 iDT

 

Opel Astra 2.0 DTL

Opel Astra 2.2 DTH

Opel Astra 1.7 DT

Opel Frontera 2.2 DTI

Opel Omega 2.0 DTI

Opel Omega 2.2 DTI

Opel Vectra 2.0 DTL

Opel Vectra 2.2 DTH

Opel Zafira 2.0 DTL

Opel Zafira 2.2 DTH

 

FEND / MAN

 

oraz wiele innych

 

 

 

Sterownik pompy wtryskowej Opel 1.7 Isuzu

DELPHI DELCO 16267710

 

 

 

 

Sterownik pompy 1.7 Isuzu występuje w Oplach Agila, Astra G, Corsa C, Combo, Meriva A

( 1.7 DI, 1.7 DT, 1.7 DTI, U17DT, Y17DI, Y17DTI, Y17DTL )

1.7L 1796 cm3

 


Objawy które najczęściej występują to:
 

- silnik nie chce w ogóle odpalić
- zimny silnik odpala ale po nagrzaniu gaśnie

- nagrzany silnik nie chce odpalić
- pompa nie podaje paliwa

- silnik pracuje nierówno

- auto szarpie przy 3500 obrotów i nie ma mocy

- tester pokazuje błąd P0251 - Awaria sterowania dozowaniem paliwa pompy wtryskowej

 

 

Numery wadliwych sterowników:

 

8971891360

8971891361

8971891362

8971891363

8971891364

 

 

 

e-mail  |  strona główna  |  kontakt

 

Ostatnia aktualizacja: 29.08.2023

 

Darmowy licznik odwiedzin