e-mail |
strona główna |
kontakt
Profesjonalna Naprawa Sterownika Pompy Wtryskowej
PSG16, VP44, PSG5, VP5, VP29, VP30 oraz 1.7 Isuzu
Regeneracja pomp wtryskowych Ciechanów, Naprawa pompy wtryskowej, naprawa psg16, naprawa psg5, naprawa vp44
- Silnik nie chce zapalić
- Nie reaguje na pedał gazu lub reaguje w niewielkim stopniu
- Silnik gaśnie i nie chce ponownie zapalić
- Silnik pracuje nierówno
- Auto nie ma mocy
- Auto dymi i zapala się kontrolka "CHECK ENGINE"
- Rozgrzany silnik zaczyna przerywać
- Brak komunikacji z testerem diagnostycznym
- Tester pokazuje błąd czujnika Halla
- Błąd czujnika kąta obrotów
- Błąd czujnika obrotów pompy
Typowe błędy dla uszkodzonego sterownika silnika PSG16 to:
P0100 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem
P0110 - Obwód czujnika temp. powietrza wlotowego - usterka
P0149 - Obwód sterowania czasem wtrysku - wadliwe działanie
P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania
P0335 - Obwód czujnika wału korbowego poza wymaganym zakresem
P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego - wartość poza wymaganym zakresem
P0400 - Obwód recyrkulacji spalin
P0602 - Elektroniczna jednostka sterująca ECU
P0606 - Błąd Wewnętrzny jednostki sterującej ECU
P1222 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1600 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1630 - Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa
P1632 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1633 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1634 - Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa
P1651 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1590 - Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia
Komputer dwu wtyczkowy o numerach BOSCH:
Sterownik komputer PSG16 montowany był w pompach o numerach:
0470504200, 0470504201, 0470504202, 0470504203, 0470504204, 0470504205, 0470504206,
0470504207, 0470504208, 0470504209, 0470504210, 0470504211, 0470504212, 0470504213,
0470504214, 0470504215, 0470504216, 0470504217, 0470504218, 0470504219, 0470504220,
0470504221, 0470504222, 0470504223, 0470504224, 0470504225, 0470504226, 0470504227,
0470504228, 0470504229, 0470504230, 0470504500
Sterownik występuje w pojazdach:
Opel Astra G 2.0 DTH
Opel Astra G 2.2 DTR
Opel Zafira 2.0 DTH
Opel Zafira 2.2 DTR
Opel Frontera 2.0 DTH
Opel Frontera 2.2 DTR
Opel Vectra C 2.0 DTH
Opel Vectra C 2.2 DTR
SAAB 93 2.0 DTH
SAAB 93 2.2 DTR
regeneracja sterownika pompy w
Dodatkowo możemy odczytać kod PIN ze sterownika oraz douczyć inny sterownik do auta w naszym serwisie.
Możemy wyłączyć EGR, Elobau czyli czujnik położenia przepustnicy, zrobić Chip Tuning, lub wyłączyć nie dający wykasować się błąd.
tryskowej
Typowe objawy
dla uszkodzonego sterownika to:
- nie można uruchomić silnika
- rozrusznik kreci ale auto nie chce zapalić
- auto zapala z „plaka” i po chwili gaśnie
- auto nie reaguje na pedał gazu lub reaguje w niewielkim stopniu
– silnik pracuje nierówno
– auto dymi i zapala się kontrolka „CHECK ENGINE”
– rozgrzany silnik zaczyna przerywać
– problemy z rozruchem przy niskich temperaturach
– brak komunikacji z testerem diagnostycznym
- tester diagnostyczny pokazuje błąd zaworu pompy
- tester diagnostyczny pokazuje błąd sterownika lub nastawnika pompy wtryskowej
– tester pokazuje błąd czujnika Halla, czujnika kąta obrotów lub czujnika obrotów pompy
Typowe błędy dla uszkodzonego sterownika to:
Opel,
Saab
P1630 - zawór dawki
P1631 - sterownik pompy
P1345 - czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy
P1220 - czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia
P1650 - szeregowa szyna CAN, komunikacja
P1651 - szeregowa szyna CAN, komunikacja
P1560 - napięcie zasilania przekroczenie
P1600 - sterownik uszkodzenie programu
P0190 - usterka mechaniczna w systemie paliwa
P1660 - za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
P0251 - wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka,
usterka zaworu spv dawki, regulacja momentu
wtrysku, ciśnienia paliwa
Audi, Volkswagen, Skoda
01318 - komputer sterujący pompy wtryskowej
J-399 - komputer sterujący pompy wtryskowej
0526 - brak komunikacji z modułem pompy
01268 - nastawnik dawki paliwa, objętości, Quantity Adjuster
0550 - błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia
00628 - kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych
01376 - sygnał obrotów pompy wtryskowej
N146 - nastawnik dawki, objętości uszkodzenie
Ford
P1664 - sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie
P1564 - moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa
P0149 - błąd wyprzedzenia kąta wtrysku
P0167 - błąd układu regulacji początku tłoczenia
P1563 - moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika
P1665 - usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja
P1666 - czujnik wału korbowego pompa
P0335 - czujnik położenia wału korbowego
Nissan
P1690 - sterownik pompy uszkodzony
P1600 - sterownik pompy uszkodzony
P1251 - magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały
P1241 - regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku
BMW
73 - nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy
72 - nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku
Numery wadliwego sterownika BOSCH:
0281010888
0281001371
0281001740
0281001827
0281010296
0281010479
0281010480
0281010888
0281010889
0986444012
0986444002
0986444021
Sterownik montowany był w pompach o numerach:
0470004002, 0470004003, 0470004004, 0470004005, 0470004006, 0470004007, 0470004008
0470004009, 0470004012, 0470004013, 0470004014, 0470004015, 0470004016, 0470004017
0470004018, 0470004019, 0470004021, 0470004011, 0470004012, 0470506045, 0470506046
0470506004, 0470506003, 0470506006, 0470506002, 0470506007, 0470506030, 0470506009
0470506010, 0470506013, 0470506015, 0470506038, 0470506016, 0470506033, 0470504025
0470506017, 0470506018, 0470506037, 0470506019, 0470506023, 0470506024, 0470506030
0470504001, 0470504031, 0470504003, 0470504032, 0470504004, 0470504033, 0470504005
0470504034, 0470504006, 0470504035, 0470504007, 0470504036, 0470504008, 0470504037
0470504009, 0470504038, 0470504010, 0470504011, 0470504013, 0470504014, 0470504015
0470504016, 0470504017, 0470504018, 0470504040, 0470504019, 0470504020, 0470504021
0470504041, 0470504022, 0470504023, 0470504024, 0470504025, 0470504026, 0470504027
0470504028, 0470504029
Wadliwy jedno wtyczkowy sterownik VP44 PSG5 występuje w samochodach:
Audi A4 2.5 TDI
Audi A6 2.5 TDI
Audi A8 2.5 TDI
BMW E46 320D
BMW E39 520D
Ford Fiesta 1.8 TD
Ford Focus 1.8 TDDi
Ford Mondeo 2.0 TDDi
Ford Transit Connect 1.8
Ford Transit Tourneo Connect 1.8
Ford Transit 2.0
Ford Transit 2.4
Skoda Superb 2.5 TDI
Saab 9-3 16V Turbo Diesel
Rover 220 2.0 SDi
Rover 25 2.0 iDT
Rover 420 2.0 SDi
Rover 45 2.0 iDT
Opel Astra 2.0 DTL
Opel Astra 2.2 DTH
Opel Astra 1.7 DT
Opel Frontera 2.2 DTI
Opel Omega 2.0 DTI
Opel Omega 2.2 DTI
Opel Vectra 2.0 DTL
Opel Vectra 2.2 DTH
Opel Zafira 2.0 DTL
Opel Zafira 2.2 DTH
FEND / MAN
oraz wiele innych
DELPHI DELCO 16267710
Sterownik pompy 1.7 Isuzu występuje w Oplach Agila, Astra G, Corsa C, Combo, Meriva A
( 1.7 DI, 1.7 DT, 1.7 DTI, U17DT, Y17DI, Y17DTI, Y17DTL )
1.7L 1796 cm3
Objawy które najczęściej występują to:
- silnik nie chce w ogóle odpalić
- zimny silnik odpala ale po nagrzaniu gaśnie
-
nagrzany silnik nie chce odpalić
- pompa nie podaje paliwa
- silnik pracuje nierówno
- auto szarpie przy 3500 obrotów i nie ma mocy
- tester pokazuje błąd P0251 - Awaria sterowania dozowaniem paliwa pompy wtryskowej
Numery wadliwych sterowników:
8971891360
8971891361
8971891362
8971891363
8971891364
e-mail | strona główna | kontakt
Ostatnia aktualizacja: 29.08.2023